vineri, 8 iunie 2012

Monkey business

   Astăzi, o prietenă mi-a spus că nu poate să fumeze cu mâna stângă. Că nu are control asupra ei, cum are la dreapta. În acel moment, m-am gândit cum ar fi dacă am deține un control egal asupra ambelor mâini? Poate am fi mai stăpâne pe noi și mai eficiente. M-am gândit cum ar fi dacă aș exersa să am aceeași dexteritate cu ambele mâini.
   
   La urma urmei, ce înseamnă încrederea în sine, dacă nu controlul asupra propriei vieți? De azi îmi propun să încep un curs intersiv pentru a deveni ambidextră. Am certitudinea că, indiferent dacă experimentul va avea rezultate în zona dorită sau nu, măcar va fi o provocare.



I love fools' experiments. I am always making them.  - Charles Darwin

Un comentariu:

Ana spunea...

E foarte tare că ai ajuns singură la ideea asta. Înainte să plec din ţară am fost câteva luni la nişte ore de yoga (pe care de-abia aştept să le reiau!!) şi, spre exemplu, la început ne-au pus că completăm o fişă cu speranţele noastre, fricile, calităţile, defectele etc Fişa avea două coloane, una pentru mâna dreaptă, una pentru mâna stângă. Instructorul strângea fişelea astea şi le păstra ca să vadă ce dierenţă era la început între cum scriai cu dreapta şi cum scriai cu stânga (dar şi la conţinut că, incredibil de ciudat, dacă eşti concentrat, chiar îţi vin alte lucruri în minte când începi să scrii cu stânga, pe aceleaşi subiecte, faţă de ce ai scris înainte cu dreapta).
Da, şi toate astea asimetriile astea şi estetice şi funcţionale din corpul nostru au semnificaţii mult mai adânci. Trebuie să iubim fiecare părticică din corpul nostru, asta mai întâi, ca să ne putem apuca şi de lucratul cu alea interioare :D